Hva kan vi hjelpe deg med?

Levering

Hvor og når leverer dere?

Vi leverer de fleste steder i Norge.
Leveringstidspunktet vil variere avhengig av hvor i landet du bor, men de generelle leveringsvinduene du kan velge mellom er:

Lørdag: 09:00-18:00 // 11:00-17:00
Søndag: 09:00-18:00 // 14:00-20:00
Mandag: 13:00-18:00 // 16:00-22:00 // 14:00-22:00
Tirsdag: 13:00-18:00 // 16:00-22:00 // 14:00-22:00


Les mer om levering her.

Når leverer dere matkassen min?

Matkassen din blir levert på det tidspunktet du har valgt. Hvis du er i tvil om når det er, kan du alltid se det på kontoen din - både på hjemmesiden vår og via appen.

Jeg har ikke mottatt matkassen min – hva gjør jeg nå?

Å nei, det er vi virkelig lei for!

Kontakt oss så fort som mulig, så hjelper vi deg med å finne en løsning.

Hvordan fungerer sporing av leveransen min?

Du vil få en tekstmelding enten innen leveringsdagen eller på selve leveringsdagen fra vår logistikkpartner, som inneholder en sporingslenke. Ved å følge denne lenken, kan du holde deg oppdatert på den forventede leveringstiden.

*Vennligst merk at den estimerte leveringstiden ikke er nøyaktig, og det kan forekomme endringer eller forsinkelser på selve leveringsdagen.

Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme?

Noen ganger er ikke alle kundene våre hjemme, når vi kommer for å levere matkassen deres. Det som skjer da, er at sjåførene våre prøver å få kontakt til deg via telefon, eller følger de instruksjonene du ga for levering, da du ble medlem, som for eksempel hvis du bor i en leilighet der oppgangen er låst. Uansett hva situasjonen er, så finner vi ut av det sammen, sånn at vi kan få levert matkassen din.

Vi pakker kassen din med isolering og isposer, så du behøver aldri å være bekymret for at ingrediensene dine ikke skal være like ferske når de blir levert, hvis du ikke var hjemme når matkassen kom. Hvis du ikke kommer hjem før et par timer senere, kommer råvarene nemlig til å være like ferske, under normale omstendigheter. Bare husk å sette alle ingrediensene i kjøleskapet med en gang du kommer hjem, så går det bra.

Hvordan endrer jeg leveringsdag?

Du kan ganske enkelt endre leveringsdagen eller leveringstidspunktet på nettsiden vår. Logg inn, trykk på «Kontoinnstillinger» og rull ned til «Levering». Klikk "Rediger" og leveringstidene som tilbys for postnummeret ditt vil vises. Får du levert matkassen din lørdag eller søndag, må du nå endringen senest tirsdag kl.23:59. Får du matkassen levert mandag eller tirsdag, må du nå endringen senest onsdag kl.23:59.

Kan jeg få levert matkassen min annenhver uke eller en gang i måneden?

Absolutt! Kontakt oss så hjelper vi deg å bytte til annenhver uke eller en gang i måneden.

Hvordan hopper jeg over en levering?

Du kan enkelt endre når du vil ha matkassen levert. Klikk på "Min meny" i toppen av siden og du vil deretter se de ulike ukene for levering. Trykk så på ønsket leveringsdato/uke og på "Planlegg uke"

Får du matkassen levert på lørdag eller søndag, må du endre leveringsdatoen senest tirsdag kl.23:59. Får du matkassen levert mandag eller tirsdag, må du endre leveringsdatoen senest onsdag kl.23:59

Problemer med din matkasse? Vi er her for deg.

Kontakt oss.