Dine resultater

Hvordan fungerer HelloFresh?

HelloFresh leverer matkasser med spennende oppskrifter og ferske ingredienser - på døra, akkurat når det passer deg best. Velg mellom 28 ukentlige oppskrifter og blant norske klassikere og internasjonale favoritter. Fordi råvarene leveres ferdige porsjoner går alt litt raskere på kjøkkenet – samtidig som at du begrenser matsvinn.

Du kan alltid se alle de kommende måltidene helt uten å registrere deg, eller oppgi betalingsinformasjon – bare stikk innom ‘Ukens meny’ og la deg friste.

Hvis du ønsker å sette abonnementet ditt på pause, hoppe over matkasser eller avslutte abonnementet ditt, går det fortere enn du rekker å si “kjøttkaker med brun saus”. Men husk å gjøre det senest tirsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert lørdag–søndag og onsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert mandag-tirsdag i uken før levering for å ikke motta den planlagte leveransen din.

RCO

Hvordan setter jeg abonnementet mitt på pause?

Det blir tomt uten deg ved middagsbordet! Hvis du ønsker å si opp, eller sette abonnementet ditt på pause, så les videre.

Sånn setter du abonnementet ditt på pause:

Fra hjemmesiden:

  1. Logg inn på kontoen din og klikk deg frem til den leveringen du ikke ønsker å motta
  2. Velg leveringen du ønsker å sette på pause og klikk på “Planlegg uke” og deretter “Hopp over uke”. Hvis du ønsker å ha pause i flere uker, velger du rett og slett bare flere datoer

    Fra Appen:
  3. Logg inn på kontoen din via appen
  4. Klikk på “Min meny”. Her kan du se alle de kommende leveringene
  5. Klikk deg frem til den uken du ønsker å hoppe over
  6. Klikk “Planlegg uke” og deretter “Hopp over uke”. Hvis du ønsker å ha pause i flere uker, velger du rett og slett bare alle de datoene du ønsker å hoppe over

    Sånn avslutter du abonnementet ditt:

  7. Logg inn på kontoen din via hjemmesiden vår
  8. Klikk på navnet ditt i høyre hjørne og velg “Kontoinnstillinger”
  9. Scroll ned og klikk på “Avslutt abonnement” nederst i høyre hjørne
  10. Bekrefter at du ønsker å avslutte abonnementet ditt, etter at det du har til gode på kontoen din vises, ved å klikke på “Avslutt likevel”
  11. Du får en bekreftelse på at abonnementet ditt er avsluttet. Klikk “Lukk” for å bekrefte
  12. Vi sender deg en mail med bekreftelsen

    Vær oppmerksom på følgende frist ved oppsigelse:
  • Tirsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert lørdag–søndag
  • Onsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert mandag-tirsdag
Kan jeg dele rabatter med familie og venner?

Det er to forskjellige måter du kan invitere venner og familie til HelloFresh, og gi dem rabatt på de første matkassene deres. Vær oppmerksom på at disse tilbudene bare kan benyttes av venner og familie som ikke har prøvd HelloFresh før.

Den første måten er via den personlige koden din. Dette gir familien og vennene dine opptil 1170 kr rabatt på de første 4 kassene deres – samtidig som at du får en belønning i form av en rabatt du kan bruke når du bestiller din egen matkasse! Den personlige koden din kan brukes opptil 10 ganger.

For å dele denne rabatten via nettstedet, logger du inn på HelloFresh-kontoen din og følger trinnene under:

  • Klikk på ‘Inviter venner’ øverst på siden
  • Klikk på ‘Inviter’ og skriv inn e-postadressen til den du vil dele matgleden med
  • Vedkommende vil nå motta instruksjoner via e-post om hvordan de kan bestille med koden sin
  • Når de har brukt den personlige koden din til å opprette et abonnement, vil du motta en rabatt som takk. Du kan se en oversikt over belønningene dine her

    For å dele rabatten via appen, logger du inn på HelloFresh-kontoen din og følger trinnene under:
  • Klikk på ‘Inviter venner’ nederst på siden
  • Klikk på ‘Del rabatten’ og velg hvilken plattform du vil bruke til å dele
  • Vedkommende vil nå motta instruksjoner via e-post om hvordan de kan bestille med koden sin
  • Når de har brukt den personlige koden din til å opprette et abonnement, vil du motta en rabatt som takk. Du kan se en oversikt over belønningene dine her.

    Noen ganger vil du også ha muligheten til å dele én gratis første matkasse med noen (gjelder bare enkelte størrelseskombinasjoner), samt en rabatt på noen av de etterfølgende matkassene deres, noe som utelukkende gjelder nye kunder. Gratis frakt er ikke inkludert i dette tilbudet.

    For å dele dette tilbudet via nettstedet, logger du inn på HelloFresh-kontoen din og følger trinnene under:
  • Klikk på ‘Inviter venner’ øverst på siden, så vil du se hvor mange ‘gratis’ matkasser du kan gi bort
  • Klikk på ‘Inviter’ og velg hvilken plattform du vil bruke til å dele rabatten
  • Vedkommende vil nå motta instruksjoner via e-post om hvordan de kan bestille med koden sin

    For å dele dette tilbudet via appen, logger du inn på HelloFresh-kontoen din og følger trinnene under:
  • Klikk på ‘Inviter venner’ nederst på siden, så vil du se hvor mange ‘gratis’ matkasser du kan gi bort
  • Klikk på ‘Del rabatten’ og velg hvilken plattform du vil bruke til å dele
  • Vedkommende vil nå motta instruksjoner via e-post om hvordan de kan bestille med koden sin

    Når du deler disse rabattene er det viktig å understreke at HelloFresh er en ukentlig abonnementstjeneste, så når venner og familie bruker rabattkoden sin, vil det automatisk opprettes et abonnement. Dette betyr at de vil fortsette å motta de ukentlige leveransene sine, inntil de enten avslutter abonnementet sitt, setter det på pause eller hopper over en uke.

    Det er viktig at du har samtykke fra venner og familie til å bruke e-postadressen deres og annen personlig informasjon vi trenger for å dele rabattkoden, og potensielt sende dem andre informasjoner.
Kan jeg få levert matkassen min annenhver uke eller en gang i måneden?
Absolutt! Kontakt oss så hjelper vi deg å bytte til annenhver uke eller en gang i måneden.
Er betalingsinformasjonen min sikker?

Absolutt! Vi lover at vi behandler opplysningene dine så sikkert som vi overhodet kan, og samarbeider i tillegg med Adyen, for å øke sikkerheten enda litt til.

Prisen du betaler avhenger av den matkassen du har valgt. Du kan se en full oversikt over alle prisene våre her. Alle bestillingene dine vil debiteres dagen etter at fristen går ut, kl. 06:30.

Det vil si at du blir debitert onsdag morgen kl. 06.30 når fristen for endringer er tirsdag kl. 23.59 og torsdag morgen kl. 06.30 når fristen for endringer på kassen din er onsdag kl. 23.59.

Og ingen fare, vi behandler betalingsinformasjonen din akkurat like sikkert som vi gjør med råvarene dine. Vi samarbeider derfor med Adyen for betaling, med Visa og Mastercard, og med Braintree for betalinger som skjer via PayPal. *Vi aksepteter også ApplePay.

Problemer med din matkasse? Vi er her for deg.