Hva kan vi hjelpe deg med?

Min konto

Hvordan setter jeg abonnementet mitt på pause?

Det blir tomt uten deg ved middagsbordet! Hvis du ønsker å si opp, eller sette abonnementet ditt på pause, så les videre.

Sånn setter du abonnementet ditt på pause:

Fra hjemmesiden:

  1. Logg inn på kontoen din og klikk deg frem til den leveringen du ikke ønsker å motta
  2. Velg leveringen du ønsker å sette på pause og klikk på “Planlegg uke” og deretter “Hopp over uke”. Hvis du ønsker å ha pause i flere uker, velger du rett og slett bare flere datoer

    Fra Appen:
  3. Logg inn på kontoen din via appen
  4. Klikk på “Min meny”. Her kan du se alle de kommende leveringene
  5. Klikk deg frem til den uken du ønsker å hoppe over
  6. Klikk “Planlegg uke” og deretter “Hopp over uke”. Hvis du ønsker å ha pause i flere uker, velger du rett og slett bare alle de datoene du ønsker å hoppe over

    Sånn avslutter du abonnementet ditt:

  7. Logg inn på kontoen din via hjemmesiden vår
  8. Klikk på navnet ditt i høyre hjørne og velg “Kontoinnstillinger”
  9. Scroll ned og klikk på “Avslutt abonnement” nederst i høyre hjørne
  10. Bekrefter at du ønsker å avslutte abonnementet ditt, etter at det du har til gode på kontoen din vises, ved å klikke på “Avslutt likevel”
  11. Du får en bekreftelse på at abonnementet ditt er avsluttet. Klikk “Lukk” for å bekrefte
  12. Vi sender deg en mail med bekreftelsen

    Vær oppmerksom på følgende frist ved oppsigelse:
  • Tirsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert lørdag–søndag
  • Onsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert mandag-tirsdag

Hvordan endrer jeg min første bestilling?

Når det kommer til den aller første bestillingen din, må du kontakte oss for å kunne utføre endringene du ønsker. Fremover kan du gjøre det via appen eller på hjemmesiden vår.

Hvordan reaktiverer jeg kontoen min?

Så hyggelig at du har er tilbake! Vi setter stor pris på at vi får lov til krydre hverdagen din igjen. Sånn reaktiverer du kontoen din:

Fra hjemmesiden:

  1. Logg på kontoen din
  2. Velg det abonnementet du ønsker å reaktivere
  3. Klikk “Reaktiver”


    Fra appen:
  4. Logg på kontoen din
  5. Klikk på “Min meny” nederst
  6. Klikk på “Reaktiver” for det abonnementet du ønsker å reaktivere.

    Husk å samtidig oppdatere leveringsadressen din og betalingsinformasjonen din, sånn at du mottar de lekre måltidene dine helt uten problemer.
    Velbekomme, og velkommen tilbake!

Hvordan endrer jeg matkassen min eller antall personer?

Vi tror på full fleksibilitet. Derfor er det raskt og enkelt å velge mellom familievennlig, raskt og enkelt, kjøtt og grønt, kalorismart, mest grønnsaker, vegetarisk eller fisk og grønnsaker. Eller mellom to og fire personer. Husk at alle endringer må gjøres innen: Tirsdag kl.23.59 om du har levering Lørdag/Søndag og innen Onsdag kl.23.59 om du har levering Mandag/Tirsdag.

Fra hjemmesiden:

  1. Logg inn på din konto
  2. Klikk på “Kontoinnstillinger” under brukernavnet ditt øverst i høyre hjørne
  3. Gjør de endringene du ønsker under “Måltidspreferanser”

    Vi sender deg en mail med endringene.

    Fra appen:
  4. Åpne appen
  5. Klikk på “Profil”
  6. Velg “Abonnementinnstillinger” og marker deretter det aktuelle abonnementet
  7. Gjør de endringene du ønsker
  8. Husk å bekrefte endringene dine

    Husk at hvis du ønsker å endre noe i den aller første matkassen din, må du kontakte kundeservice.

Hvordan oppdaterer jeg leveringsadressen min?

Det er kjempelett! Du kan gjøre det både på hjemmesiden vår, og via appen. Husk å gjøre endringer senest tirsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert lørdag–søndag og onsdag kl. 23:59 hvis du får matkassen din levert mandag-tirsdag uken før den planlagte leveransen.

Fra hjemmesiden:

  1. Logg på kontoen din
  2. Scroll ned til “Levering” og klikk på “Leveringsadresse”
  3. Klikk på “Rediger” og oppdatere adressen til den riktige leveringsadressen
  4. Husk å lagre endringene dine

    Fra appen:
  5. Gå til “Innstillinger”
  6. Klikk på “Abonnementinnstillinger” og scroll ned til “Adresse”
  7. Rediger adressen din til den riktige leveringsadressen
  8. Husk å lagre endringene dine

    Noen ganger endrer planene seg, og da kan det hende at man har behov for å endre den originale leveringsdatoen sin. Det er helt greit for oss! Sånn gjør du det:

    Fra hjemmesiden:
  9. Logg inn på kontoen din
  10. Velg “Kontoinnstillinger” under brukernavnet ditt i høyre hjørne
  11. Scroll ned til “Levering” og velg “Leveringsvindu”
  12. Klikk “Rediger” og gjør de endringene du ønsker.
  13. Husk å lagre endringene dine

    Fra appen:
  14. Logg inn på kontoen din
  15. Klikk på “Innstillinger” og deretter “Abonnementinnstillinger”
  16. Klikk på “Leveringsdag” og gjør de endringene du ønsker
  17. Husk å lagre endringene dine

Hvordan endrer jeg de personlige opplysningene mine?

Nytt passord? Ny email? Null problem, det kan endres fortere enn du klarer å si “pannekaker med blåbærsyltetøy”.

Fra hjemmesiden:

  1. Logg på kontoen din
  2. Velg “Kontoinnstillinger” under brukernavnet ditt øverst i høyre hjørne
  3. Gjør de endringene du ønsker
  4. Husk å lagre endringene dine

    Fra appen:
  5. Logg på kontoen din
  6. Klikk på “Innstillinger”
  7. Klikk på “Personlige opplysninger”
  8. Rediger navn, email og/eller adgangskode
  9. Husk å lagre endringene dine

    HelloFresh behandler de personlige opplysningene dine i henhold til vår personvernerklæring som du finner du her. Hvis du vil at vi skal slette de personlige opplysningene dine kan du gjøre dette ved å kontakte oss på gdpr.hellofresh@hellofresh.no.

Hvordan tilbakestiller jeg passordet mitt?

Har du glemt passordet ditt? Ikke noe problem, det kan skje selv de beste. Klikk "Logg inn" og deretter "Tilbakestill passordet mitt", skriv inn e-postadressen din og klikk "send".

Hvis du fortsatt har problemer, er du mer enn velkommen til å kontakte oss så vi kan hjelpe deg!

Hvordan kan jeg se min ordrehistorikk?

Du kan se alle de tidligere bestillingene dine, og fakturaene dine, via kontoen din på hjemmesiden vår.

  1. Logg inn på kontoen din
  2. Klikk på “Kontoinnstillinger” under brukernavnet ditt i høyre hjørne
  3. Klikk på “Ordrehistorikk”, og der finner du både alle de tidligere bestillingene dine, og hva du har betalt for dem. Hvis du vil at vi skal sende deg en kvittering, trykker du bare på “Kvittering” - så får du den i en mail!

Problemer med din matkasse? Vi er her for deg.

Kontakt oss.